1. Rabat za długość zamówienia wynosi:
    • 10-19 dni – 5% rabatu na całą wartość zamówienia,
    • 20 dni lub więcej – 10% rabatu na całą wartość zamówienia.
  2. Kody polecające – w Panelu Klienta znajdą Państwo indywidualny kod polecający dla swoich znajomych na pierwsze zamówienie. Korzyści są dla obu stron – osoba, które złoży zamówienie przy użyciu kodu polecającego otrzyma 5% rabatu na całą wartość zamówienia, a osoba polecająca otrzyma punkty, które można wykorzystać do przyszłego zamówienia Racji (100 punktów = 1 zł do wydania).
  3. Punkty lojalnościowe są za aktywność (100 punktów = 1zł do wydania)
    • Każde wydane 50 zł na zamówienie w panelu klienta, to 50 punktów
    • Rejestracja konta w panelu klienta z zaznaczeniem zgody na otrzymywanie korespondencji marketingowej to 1000 punktów
    • Każda ocena posiłku to 10 punktów
    • Napisanie opinii o naszym cateringu to 100 punktów

Dostosowaliśmy ilość posiłków w diecie do stopni kaloryczności, tak by posiłki miały odpowiednią objętość. W dietach o kaloryczności 1500-1800 znajdziecie Państwo 4 posiłki, dla kaloryczności 2000-3000 – 5 posiłków, a dla diet o kaloryczności 3500-4000 jest to aż 6 posiłków.

Nasze Racje dostarczane są w specjalnie do tego przystosowanych autochłodniach, dzięki czemu wszystkie posiłki mają odpowiednią jakość oraz świeżość.

Wszystkie posiłki z Twojej Racji po przygotowaniu są wychładzane przed zapakowaniem, aby zachowały swoje wartości odżywcze oraz estetyczny wygląd. Po wychłodzeniu opakowania są szczelnie zgrzewane celem uzyskania jak najdłuższej świeżości jedzenia. Całość pakowana jest do papierowej torby. Wszystkie opakowania, torby, czy sztućce z których korzystamy mogą zostać poddane recyklingowi, jeśli trafią do odpowiedniego kosza.

Zamówienia realizujemy 6 dni w tygodniu, od poniedziałku do soboty. Jeżeli Twoje zamówienie obejmuje sobotę oraz niedzielę to podwójną Racje na te dwa dni dostarczymy do Ciebie w sobotę. Dostawy realizowane są między godziną 2:00, a 7:00 w zależności od rejonu dostawy.

Nasze Racje dostarczane są do Krakowa oraz prawie 30 okolicznych miejscowości. Dokładną listę z mapą dostaw znajdziesz na naszej stronie w zakładce „Zasięg”. Jeżeli masz wątpliwości czy dowozimy catering do Twojej miejscowości, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie.

Dostawa jest bezpłatna 😉

Niestety nie ma takiej możliwości. Spowodowane jest to faktem, iż wszystkie rodzaje naszych Racji zostały odpowiednio zbilansowane.

Udostępniamy Państwu obecnie dwa rodzaje płatności. Pierwszym z nich jest bramka płatnicza TPAY, dzięki której cały proces jest zautomatyzowany i w chwili płatności pieniądze trafiają do nas i Twoje zamówienie jest aktywne. Drugim sposobem jest klasyczny przelew, jednak przy tym rodzaju płatności Twoje zamówienie będzie aktywne po zaksięgowaniu środków na koncie lub przesłaniu do nas mailowo potwierdzenia przelewu.

Zamówienia można dokonać / anulować najpóźniej 2 dni robocze przed dostawą do godziny 14:00. Przykładowo, jeżeli złożysz zamówienie na swoją Racje w poniedziałek do godziny 14:00 to pierwsza dostawa będzie w środę, jeśli po godzinie 14:00 to w czwartek.

Tak, możesz wstrzymać dostawę cateringu, ale nie na dłużej niż 30 dni. Wstrzymane dni nie przepadają, a dieta automatycznie wydłuży się o liczbę dni, na które została wstrzymana. W celu wstrzymania diety skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Niestety nie ma takiej możliwości. Prosimy o jak najwięcej wskazówek dotyczących dostarczenia zamówienia podczas jego składnia. Nasz dostawca dołoży wszelkich starań, aby zamówiona Racja została dostarczona nie budząc Państwa w nocy. Dostawca będzie się z Państwem kontaktował telefonicznie tylko w awaryjnych sytuacjach.

Oczywiście, że tak – podczas składania zamówienia prosimy o wpisanie danych adresowych docelowego odbiorcy. Drugą opcją jest wykupienie voucheru podarunkowego – opcja ta dostępna jest po zalogowaniu do Panelu Klienta w zakładce „Skarbonka”. Voucher podarunkowy zostanie do Państwa dostarczony mailowo w formie kodu rabatowego oraz będzie dostępny z poziomu Panelu Klienta, którego można użyć podczas składania zamówienia.

Oczywiście istnieję taka możliwość – opcja ta dostępna jest po zalogowaniu do Panelu Klienta w zakładce „Skarbonka”. Voucher podarunkowy zostanie do Państwa dostarczony mailowo w formie kodu rabatowego oraz będzie dostępny z poziomu Panelu Klienta, którego można użyć podczas składania zamówienia.